خرید بست بدون پایه با کیفیت و قیمت ارزان
خرید بست بدون پایه با کیفیت و قیمت ارزان
نوامبر 28, 2022
قیمت بست رکابی و خرید
دسامبر 7, 2022

خرید بست رایزر

خرید بست رایزر

خرید بست رایزر

برای تثبیت و نگه داشتن سیستم های لوله کشی در ساختمان ها که در بخش های مختلفی وجود دارند از بست ها استفاده می گردد.

بست رایزر نوعی از بست هاست که در لوله های رایزر استفاده می شود.

رایزر به معنی بالارونده می باشد و به لوله هایی که در سیستم های آب و فاضلاب، آتشنشانی، شوفاژ، گاز و حتی برق که به صورت عمودی اجرا و نصب شده اند لوله های رایزر گفته می شود.

سایز لوله های رایزر بزرگتر از لوله های دیگر می باشد و وظایف ویژه ای دارند.

بسته سایزها و جنس های متفاوتی دارند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارد.

استفاده از بست ها در سیستم های لوله کشی بسیار مهم و حایز اهمیت می باشد و بدون بست نمی توان سیستم های لوله کشی را اجرا کرد.

  خرید بست رایزر

رایزرها در کجا قرار می گیرند؟

رایزرها بیشتر در بین دیواره های داخلی  قرار گرفته و برای هر بخشی که در نظر گرفته شوند باید از بقیه رایزرها حافظت بشود و اصلی ترین حفاظت در مورد رایزر آب و  فاضلاب می باشد زیرا برای جلوگیری از ادغام  آب و فاضلاب در ساختمان مورد توجه قرار دارند.

در مورد رایزر آب و رایزر برق هم باید این مسیله رعایت شود و به شکل جداگانه و پوشیده از هم در ساختمان به کار بروند تا اگر بروز نشتی و ترکیدگی در رایزر آب اتفاق بیفتد، خطر برق گرفتگی برای افراد به وجود نیاید.

مسیله ی مهم این است که قطر رایزر در سیستم های لوله کشی فاضلاب باید از  بالا به پایین بنا بزرگتر باشد تا حجم کافی داشته باشد تا مواد فاضلابی را تا چاه اصلی بتواند منتقل کند.

قیمت بست رایزر

شما می توانید برای خرید بست رایزر از فروشگاه آریالوله با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان فروش مجموعه شما را در جهت خرید ارزانترین بست و با کیفیت ترین محصولات راهنمایی بنمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش