خرید بست رایزر
خرید بست رایزر
دسامبر 4, 2022
بست لوله تاسیسات و کاربرد آن و انواع
بست لوله تاسیسات و کاربرد آن و انواع
دسامبر 16, 2022

قیمت بست رکابی و خرید

قیمت بست رکابی و خرید

اطلاع از محصولات و قیمت بست آویز رکابی و خرید آن از طریق شرکت آریالوله

برای لوله کشی سیستم های اطفاء حریق بست رکابی بسیار مناسب می باشد و در سایز های ۱ الی ۳۶ اینچ تولید می شوند و برای نگه داشتن لوله های فلزی، کابل ، اسنتلس استیل ، پلیکا , غیره به شکل آویز در زیر سقف ها مورد استفاده قرار می گیرد و نصب آسانی دارد.

بست آویز رکابی از ورق های آلیاژی (A516، A285.Gr.C و غیره)، ورق آهن (CS-ST37) به همراه کاورهای متفاوت رنگ الکترواستاتیک (زرد، مشکی، طوسی و غیره)، ورقهای استنلس استیل با گرید های ۳۰۴، ۳۱۶ ، گالوانیزه سرد و گرم، رنگ زینک ریچ اپوکسی، پوشش داکرومات و غیره به همراه میله عرضی دو سر رزوه و بدون میله آویز تولید می شود و در صنایع ساختمانی و تأسیساتی کاربرد دارد.

این بست را با قیمتی مناسب تر و با روکشی عایق از جنس PVC،EPDM نیز تولید می شود.

بست آویز رکابی یا همان بست آتش نشانی قیمت ارزان نسبت به نمونه های مشابه دارد و برای مواردی ست که امکان حرکت طولی در محل نصب رخ دهد مناسب می باشد.

این بست برای لوله های با سایز ۱ الی ۳۶ اینچ مناسب می باشد، از ورقهایی با ضخامت ۳ الی ۲۰ میلی متر و با پهنای ۳۴ الی ۷۵ میلی مترساخته می شوند.

خرید بست رکابی

جهت اطلاع از قیمت و راهنمایی در مورد محصولات ساختمانی و خرید بست رکابی می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید و همچنین برای راهنمایی های کامل حضورا به فروشگاه آریالوله مراجعه کنید.

قیمت بست رکابی و خرید

قیمت بست آویز رکابی

برای اطلاع با شماره تلفن های موجود در سایت برای دریافت جدیدترین لیست قیمت بست آویز رکابی به همراه تخفیف ویژه تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان فروش شما را در جهت خرید بهترین و ارزانترین بست آویز رکابی شما را راهنمایی خواهند کرد.

آریالوله- اولین و بزرگترین فروشگاه لوله و اتصالات در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش