عایق الاستومری صوتی آکوستیک
عایق الاستومری صوتی آکوستیک
آگوست 3, 2023
ساپورت ها و بست ها
ساپورت ها و بست ها
آگوست 16, 2023

عایق الاستومری – فروش عایق

عایق الاستومری

عایق الاستومری – فروش عایق

معرفی شرکت

عایق الاستومری – این شرکت به منظور ارایه و عرضه مصالح نوین ساختمانی تاسیس گردید. در این راستا شرکت افزایش رضایتمندی مشتریان، توجه به کیفیت مطلوب و مشتری مداری را همواره سرلوحه ی فعالیت خود قرار داده است. این شرکت مفتخر است که با رصد و سنجش نیاز صنعت تاسیسات و ساختمان کشور از یک سو و چشم انداز ساختمان سازی مدرن در سطح جهان از سوی دیگر، به عنوان اولین گروههای فعال در امر عایق های الاستومریک، در جهت تامین نیازهای کشور عزیزمان ایران با پویایی و پشتکار ارایه ی خدمات نماید.

عایق الاستومری

این شرکت با دارا بودن کادر فنی مجرب، انبار خصوصی، دپوی کامل محصولات و تجربه حاصل از تامین نیاز صدها پروژه ی معتبر در اقصی نقاط ایران زمین، بر آن است خدمتی در خور شان مصرف کنندگان ارایه نماید.

بررسی عایق الاستومری

بررسی سیر تکامل عایق ها نشان می دهد که علاوه بر کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف آن، المان هایی چون حفظ محیط زیست، حفظ هر چه بیشتر سلامتی بشر، صرفه جویی در زمان و نیروی انسانی هنگام نصب عایق نیز مورد توجه صنایع امروزی می باشد.

این سیر تکاملی نقاط بسیاری را از جمله عایق های معدنی شامل پشم شیشه و پشم سنگ طی کرده و هم اکنون به نسل جدیدی از عایق، موسوم به عایق های پلیمری از نوع سلول بسته منتهی شده است.

علاوه بر مزایای فوق، سهولت نصب، انعطاف پذیری و سبک وزنی نیز در این جایگزینی حایز اهمیت هستند. فوم الاستومریک معمولا در تهویه مطبوع و تجهیزات سرمایشی استفاده می شود.

عایق الاستومری – این عایق ها به دلیل خواص فیزیکی و مکانیکی منحصر بفرد خود جایگاهی ویژه در صنعت و ساختمان دارند که به بررسی اجمالی برخی خواص این عایق ها می پردازیم :

عایق الاستومری

طیف دمایی

در طیف دمایی 70- تا 120+ درجه سلسیوس هیچگونه تغییر در خواص فیزیکی و شیمیایی این عایق رخ نمی دهد. برعکس عایق های سنتی که با افزایش دما ضریب انتقال حرارتشان افزایش یافته، گازهای سمی متصاعد می کنند و عملا خاصیت عایق بودن خود را از دست می دهند.

ضریب انتقال حرارت

بسته بودن منافذ سلولی عایق سبب می شود که ضریب انتقال حرارت این عایق ها در دمای صفر درجه سلسیوس معادل 0/032 (w/mk) بوده و این خاصیت را به طور دایم حفظ می کند. علاوه بر آن بسته بودن منافذ سلولی مانع پدیده ی کندانس نیز می شود.

ضریب انتشار بخار

نفوذ بخار آب در عایق های سنتی سبب می شود که خاصیت خود را از دست بدهند. بسته بودن سلولهای سازنده ی عایق الاستومریک نفوذپذیری بخار آب را کاهش داده و در نتیجه خاصیت عایق تا مدت زمان زیاد حفظ می شود.

اشتعال

این عایق ها در معرض آتش نه تنها مشتعل نشده بلکه مانع پیشروی آتش نیز می شوند و در این زمینه استانداردهای لازم را نیز دارا می باشند.

عایق صوتی

عایق های وان فلکس به صورت معمول تا 32 دسی بل عایق صوتی می باشند.

دانسیته

محبوس شدن مولکول های هوا توسط سلول های سازنده این عایق سبب شده که این محصول دارای دانسیته 45 الی 360 kg/m (در بازه ی زمانی یاد شده) باشد که نسبت به سایر عایق ها کمتر است. از آنجایی که رابطه ی دانسیته و ضریب انتقال حرارت مستقیم است، پایین بودن دانسیته سبب می شود که ضریب انتقال حرارت نیز پایین باشد.

تکنولوژی پاک

فوم الاستومریک کمترین میزان آلودگی را در محیط زیست ایجاد نموده و با طول عمر بالای ور در این زمینه سرآمد می باشد.

انعطاف پذیری

فوم الاستومریک با ویژگی فوق انعطاف پذیر و الاستیک بودن خود، در کلیه سطوح مانند سطوح T شکل و L شکل که اجرای آنها دشوار می باشد به راحتی و بسیار ساده نصب می گردد و صرفه جویی مناسبی در زمان و نیروی کار صورت می پذیرد.

بازرگانی آریا فروش انواع عایق برای دریافت قیمت عایق با بخش فروش فروشگاه ( تهران )  تماس حاصل فرمایید ، ارسال به سراسر کشور – عمده و خرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش