مزایای استفاده از سیستمهای نوین ساپورت زنی
مارس 10, 2019
مقایسه عایق حرارتی لوله‌ای و عایق پشم شیشه
مقایسه عایق حرارتی لوله‌ای و عایق پشم شیشه
مارس 16, 2019

چرا عایق الاستومری

چرا عایق الاستومری

چرا عایق الاستومری

عایق های الاستومری از جمه مواد سلول بسته  انعطاف پذیر بوده و بر پایه ترکیباتی همچون نیتریل بوتادرین رابر (Nitrile Butadiene Rabber-NBR)  و یا اتیلن پروپیلن دین مونومر(Etylen Propylene Diene Monomer-EPDM) ساخته می شوند. این عایق ها به دلیل قابلیت های فنی بسیار خوب، بهترین انتخاب برای تاسیسات تهویه مطبوع و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، صنایع برودتی صنایع نفت و پتروشیمی و ….. در محدوده دمایی  196 –  تا  105+ درجه سانتیگراد می باشند.

ضریب انتقالی حرارت عایق الاستومری بسیار پایین بوده و برخلاف عایق های دیگر در مدت  زمان طولانی ثابت می ماند که همین موضوع باعث بالارفتن بازدهی آن می گردد. مواد عایق سلول بسته همچنین مقاومتی بسیار عالی در برابر نفوذ بخار اب و رطوبت از خود نشان می دهند به طوری که پس از نصب، به هیچگونه حایل رطوبت (بخاربند ، ماستیک و غیره) نیازی ندارند. این عایق ها گرچه نسبت به عایق هایی همچون پشم شیشه و پشم سنگ گرانترند اما به دلیل بی نیاز بودن از پوشش های مضاعف جداگانه، عمر مفید بالا، بازدهی فوق العاده مطلوب، نصب سریع و کم هزینه و امکان چندین بار استفاده، عملا بسیار مقرون  به صرفه می باشند.

جدول زیر به مقایسه برخی ویژگیهای عایق های الاستومری با دیگر عایق های متعارف پرداخته است.

چرا عایق الاستومری

عایق های فوم الاستومری

محصولی ایده آل برای جایگزینی با عایق های سنتی بوده و دارای کاربرد وسیع در صنایع مختلف از جمله تهویه مطبوع، ساختمان، نفت،گاز، پتروشیمی،غذایی، بهداشتی، دارویی، بیمارستانی، شیمیایی،خودروسازی و …. می باشد.این محصول دارای تاییدیه ها و استانداردهای متعدد داخلی و خارجی می باشد.

عایق های لوله ای

چرا عایق الاستومری

عایق های رول

این عایق ها بهترین راه حل برای عایق کاری کانال ها، مخازن و لوله های سایز بالا و …. می باشند و نصب را بسیار آسان و سریع می کنند.

چرا عایق الاستومری

 

ویژگی ها

  • استفاده آسان
  • اقتصادی
  • انعطاف پذیری بالا

 

عایق های روکش دار

سیستم های AL CLAD (روکش های آلومینیومی) یک سیستم تکمیل شده عایق های الاستومری بوده که با روکش آلومینیوم چند لایه پوشش داده می شود. این عایق ها به واسطه ویژگیهای فیزیکی خود می توانند در مقابل اشعه ماورا بنفش (UV)، ذرات ریز معلق در هوا و ضربات فیزیکی مقاوم  باشند. این عایق ها با داشتن اتصالات و ملزومات نصب پیش ساخته، نصب و نگهداری را بسیار سریع می نمایند.

 

ویژگی ها

  • تطبیق پذیر و قابل انعطاف
  • هزینه نصب و نگهداری اقتصادی
  • مقاوم  در برابر UV و ضربات
  • دارای ظاهر مناسب و زیبا
  • افزایش طول عمر وکارایی

عایق های چسبدار

عایق های چسبدار بهترین گزینه برای عایق کاری کانال ها می باشند و موجب افزایش سرعت و سهولت می گردند.

  • خود چسبدار ساده
  • خود چسبدار مسلح

 

عایق های رنگی

راه حلی مناسب جهت نشان گذاری خطوط لوله در تاسیسات.

 

عایق های لوله ای چاکدار

عایق های لوله ای چاک دار به صورت برش خورده و  در انواع مختلفی تولید می شوند. افزایش سرعت نصب، کاهش ضایعات، یکنواختی در برش عایق و ….از مزیت این محصولات می باشد.

 

عایق های لوله ای چاکدار چسب دار

عایق های لوله ای چاکدار چسب دار به منظور نصب سریع و راحت با فرمولاسیون ویژه چسب طراحی شده اند. این سیستم جدید، دارای عملکرد فوق العاده ای بوده وبه صورت قابل توجهی باعث کاهش مصرف چسب و افزایش سرعت نصب شده اند.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش