سیستم های ساپورت لوله
سیستم های ساپورت لوله
مارس 8, 2019
چرا عایق الاستومری
چرا عایق الاستومری
مارس 12, 2019

مزایای استفاده از سیستمهای نوین ساپورت زنی

مزایای استفاده از سیستمهای نوین ساپورت زنی

با توجه به اینکه این سیستم ها پیش ساخته هستند نیازی به سوراخکاری ، جوشکاری ، اسید شویی، سندبلاست و رنگ پایه و رنگ نهایی نمی باشد. کارفرمایان مشاوران ، ناظران و پیمانکاران فقط مدارک فنی و کنترلی تولیدکننده را مشاهده می نمایند و خود درگیر پوشش و متریال نمی شوند.این سیستم در زمان و هزینه های مربوط به کنترل کیفیت و بازرسی های جوش و پوشش صرفه جویی نموده است.فرایندهای تست و کنترل و بازرسی آنها توسط این شرکت  در کارخانه صورت می پذیرد.

معماری و حفظ زیبایی

این سیستمها بگونه ای ساخته و طراحی و پوشش می شوند که می توان آنها را به صورت نمایان در معماری ساختمانها ، پارکینگ ها ، در سیستمهای تولیدی مدرن بکار برد. در پوش ها و کاورهای این سیستمها با رنگ بندی متفاوت به سفارش مشتری می تواند زیبایی خیره کننده ای به مجموعه ها ببخشد. این سیستمها  می تواند در سازه های سه بعدی نیز استفاده گردند.

قابل پیگیری بودن قطعات

این سیستمها دارای حک و آرم بوده و مشکلات عدم پیگیری را حل می نماید.

سرعت اجرای بالا و بی نیازی به دیزل ژنراتور

سیستم ساپورت زنی سریع و مدرن تاسیسات مکانیک و برق سیستمهای اتصال سریع بهره می برند.سرعت و کیفیت این سیستمها چندین برابر سیستمهای سنتی است. این سیستم ها با حذف جوشکاری پیمانکار و کارفرما را به دیزل ژنراتور و تولید برق بی نیاز می نماید.

 

 

اهمیت ساپورت تاسیساتی در پروژه ها

اجرای ساپورت تاسیساتی یکی از موارد مهم دراجرای  تاسیسات می باشد که طول عمر لوله کشی و کانال کشی تا حد زیادی وابسته به آن می باشد.این شرکت موفق به طراحی و تولید این ساپورتهای تاسیساتی با سرعت اجرای بالا و استحکام فوق العاده  شده است. اجرا و طراحی ساپورت می تواند به المانهای سازه ای و معماری مرتبط باشد. سرعت نصب و اجرای ساپورتها نقش مهمی در سرعت اجرای کل پروژه و کاهش زمانبندی ایفا میکند . این نوع ساپورتها می تواند بصورت بسیار زیبا و سریع برای انواع پروژه ها مورد استفاده قرار گیرد.

این شرکت با طراحی و آنالیز دقیق بصورت نرم افزاری و آزمایشگاهی و همچنین تجربه ی بالای متخصصان خود در زمینه ساپورتهای تاسیساتی قادر به تامین رده های مختلفی از ساپورتها می باشد.

این سیستمها بگونه ای ساخته و طراحی و پوشش می شوند که می توان  آنها را بصورت نمایان در معماری ساختمانها و پارکینگ ها در سیستمهای تولیدی مدرن بکار برد و همچنین در سازه های سه بعدی نیز استفاده کرد.در پوشها و کاورهای این سیستم ها  با رنگ بندی متفاوت به سفارش مشتری میتواند زیبایی خیره کننده ای به مجموعه ها ببخشد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش