طراحی ساپورت تاسیساتی
طراحی ساپورت تاسیساتی
سپتامبر 25, 2019
عایق الاستومری
اطلاعاتی درباره عایق های الاستومری
اکتبر 1, 2019

نصب لوله و اتصالات پوش فیت

لوله و اتصالات پوش فیت

نصب لوله و اتصالات پوش فیت

نکاتی که در رابطه با نصب لوله و اتصالات پوش فیت وحید که باید به آن توجه نمود :

نصب لوله و اتصالات پوش فیت نصب لوله و اتصالات پوش فیت

  • در هنگام نصب لوله و اتصالات پوش فیت ( پوشفیت )  هرگاه این لوله و اتصالات از کف ، سقف و دیوار عبور میکنند بهتر است آنها را توسط مصالح ساختمانی مهار نکرده بلکه اجازه انبساط طولی به آنها داده شود و درز بین لوله و کف سقف و دیوار توسط فوم پلی اتیلن یا ورق های پلی فوم پر گردد.
  • در هنگام نصب و وقتی از شاخه عمودی رایزر به شاخه افقی میرسیم به هیچ وجه از زانو های 90 درجه استفاده نگردد و حتما جهت تغییر زاویه از شاخه عمودی به افقی از دو زانو 45 درجه با یک لوله 25 سانتیمتری در وسط آنها ااستفاده گردد تا جریان فاضلاب به آرامی تغییر زاویه داده و مشکلاتی از قبیل گرفتگی در این قسمت پیش نیاید.
  • در هنگام نصب لوله و اتصالات پوش فیت هر گاه از لوله هایی به طول بیشتر از نیم متر استفاده گردد می بایست جهت در نظر گرفتن انقباض و انبساططولی ، حتما لوله را 1 سانت از محل اتصال بیرون کشیده تا اولا اورینگ به موقعیت اولیه خود باز گردد و دما به لوله اجازه انبساط طولی در هر دو جهت داده شود.
  • در هنگام نصب و اجرای لوله و اتصالات پوش فیت و جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به اورینگ آن حتما از مایع روان کننده مخصوص گروه صنعتی وحید استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش