بست گلابی قیمت خرید
بست گلابی قیمت خرید
دسامبر 25, 2022
انواع راد و پیچ متری
انواع راد و پیچ متری
دسامبر 28, 2022

خرید راد و قیمت

خرید راد و قیمت

خرید راد و قیمت

جهت خرید راد و اطلاع از قیمت انواع راد و پیچ متری با کارشناسان فروش آریا لوله مشاوره کنید

یکی از تاسیسات دیگر ساختمانی سینی های کابل برق می باشند که برای آویزان کردن و نگهداری ثابت نگه داشتن آنها از ساپورت راد استفاده می‌شود که در سایزهای مختلفی تولید می گردند.
جنس راد ها از مفتول گالوانیزه می باشد و به صورت یک متری نیز تولید می شود و در کل برای آویزان کردن سقفی تجهیزاتی مانند سی چنل یا سینی کابل و نردبان از راد استفاده می شود.
البته برای آویزان کردن تاسیسات دیگر و نیز کاشت شیمیایی هم به کار برده می شود همچنین برای نصب پلیت نیز به کار می رود. جنس راد اکثراً از فولاد تولید می‌شود و به این دلیل است که چون تحت خوردگی می باشد مقاومت بالایی را باید داشته باشد.
تولید کننده های زیادی دست به تولید راد ها و انواع ساپورت ها و بست ها می زنند و انواع مختلف آنها را می‌توان در بازار یافت اما اکثر تمام جنس این راد ها از فولاد ساخته میشوند به همین علت ساخت و تولید راد تمام رزوه در ایران امکان پذیر می باشد.
البته کیفیت ساخت این راد ها مخصوصاً در گالوانیزاسیون و یا روکش دادن به آنها متفاوت است و همچنین در فرمهای ظاهری متنوعی هم تولید می شوند که هر کدام برای کاربردهای خاصی به کار می‌روند و به همین جهت در خرید راد دقت کنید که از تولید کننده‌ای که محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه می کند حتما محصولات و مصالح ساختمانی و تاسیساتی را خریداری کنید.

قیمت راد تمام رزوه

قیمت راد مثل قیمت سایر آهن آلات و میلگردها بر طبق وزن آن به دست می آید اما همچنین می توان قیمت آن را بر اساس طول و قطر نیز مشخص کرد.
هرچه قطر راد بزرگتر باشد طبیعتا وزن آن بالاتر بوده و نتیجتا قیمت آن افزایش می یابد. در مورد طول راد ، راد هایی که تمام رزوه هستند و برش ندارند به طور یک متر در بازار یافت می شود و چون پرتی دارند و نیز هزینه برش کاری برای آنها محاسبه می شود، قیمت آن بر طبق این موارد در نظر گرفته می شود.
اگر قصد خرید مصالح ساختمانی همچون راد انواع بست و ساپورت ها را دارید می توانید با شماره های موجود در سایت با کارشناسان آریا لوله تماس حاصل نموده تا شما را در جهت اطلاع از قیمت راد و مصالح دیگر و خرید انواع راد و پیچ متری ارزان و باکیفیت راهنمایی نمایند.
خرید راد و قیمت

انواع راد ساپورت

  • راد گالوانیزه که دنده های ریز دارد
  • را گالوانیزه که دنده های درشت دارد
  • راد گالوانیزه 1 متر
  • راد گالوانیزه 2 متر

برای اینکه راد ها از داخل و بیرون زنگ زدگی پیدا نکنند از مفتول گالوانیزه گرم در ساخت آن ها به کار برده می شود. مشخصات راد گالوانیزه و نیز استاندارد و سایز و نام کارخانه تولیدی روى لوله ثبت می گردد و هنگام سفارش مشترى بارگیرى و منتقل می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش