بست مهره دار –جوشی سایلنت یا روکش دار

قیمت رول بولت
قیمت رول بولت
سپتامبر 30, 2023
عایق الاستومری فروش
ملزومات نصب عایق الاستومری
اکتبر 11, 2023

بست مهره دار –جوشی سایلنت یا روکش دار

بست مهر دار –جوشی سایلنت یا روکش دار

بست مهره دار –جوشی سایلنت یا روکش دار

بست مهره دار یا جوشی مناسب برای لوله های آب رسانی سرد و گرم و سیستم فاضلاب (بی صدا)می باشد که برای تمامی پروژه های ساختمانی و همچنین بیمارستان ها استفاده می شود . این سبک از بست های لوله در سیستم نصب متوسط تاسیسات قرار گرفته ونام هایی مانند بست سوپر فیکس وبست روکش دار نیز نامیده می شوند.

مزایای بست بست مهره دار

ضخامت ورق بکار رفته در بست 1.5 تا 2 میلی متر می باشد .مواد اولیه به کار رفته در بدنه بست از ورق ابکاری شده الکتروگالوانیزه و در قسمت لاستیکی از جنس NBR که مقاوم ترین لاستیک در مقابل گاز های فاضلاب می باشد .شکل ظاهری بست از دو قسمت جداگانه تشکیل شده که به وسیله دو پیچ پخدار که بین آنها واشر پلاستیکی جهت جلو گیری افتادن پیچ قرار دارد بهم اتصال داده می شوند . مهره بکار رفته در بست از نوع مهره کمبو میباشد و سایز پیچ های نگه دارنده دو طرف بست 6 میلی متر است .

ویژگی های بست مهر دار – جوشی سایلنت یا روکش دار

از ویژگی های این بست می توان انعطاف پذیری بالا، مقاومت مکانیکی بالا در برابر فشار، کشش و ضربه، طول عمر زیاد، مقاوم در مقابل نفوذ مایعات و گاز، روکش مقاوم در مقابل اشعه ماوراء بنفش (آفتاب) و مواد شیمیایی و آب دریا، خود خاموش شونده، توانایی تخلیه الکتریسیته ساکن با اتصال به زمین و مناسب برای لوله های آهنی-چدنی –PP-PVC –مسی ، سهولت در نصب قابلیت تنظیم موقعیت رو پروفیل

نحوه راه اندازیبست مهر دار – جوشی سایلنت یا روکش دار

اتصال بست مهردار به وسیله پیچ متری سایز 8 و 10 میلی متر به پروفیل (هم به صورت سیستم ساپورت مدولار و هم به صورت جوشکاری نصب رو نبشی ) و یا اتصال مستقیم پیچ متری به انکر های از داخل رزوه نصب شده درون سقف می باشد.

جدول سایز و ضخامت قابل ارائه بست روکش دار

جدول سایز و ضخامت قابل ارائه بست روکش دار
جدول سایز و ضخامت قابل ارائه بست روکش دار 2

جهت دریافت قیمت بست مهر دار –جوشی سایلنت یا روکش دار با بخش فروش فروشگاه تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش