بهترین جایگزین عایق‌های سنتی
ژانویه 30, 2020
پشم سنگ
پشم سنگ
فوریه 5, 2020

پوشفیت سایلنت پلی ران

پوشفیت سایلنت پلی ران

درباره ی صدا  زندگی مدرن امروزی در شهرهای پرجمعیت، خیابان های شلوغ و مجتمع های ساختمانی با وجود مزایای بسیار، مشكلاتی را نیز ایجاد کرده است. امروزه آلودگی صوتی معضلی اساسی است که برای آن استانداردها و قوانین جدید وضع شده است و به منظور کنترل و کاهش آن، محصولات و روش های نو توسعه پیدا کرده اند. در این میان آلودگی صوتی در ساختمان از اهمیتی مضاعف برخوردار است؛ استراحت و آرامش در محیط های مسكونی و با تمرکز در محیط کار با وجود صداهای مزاحم دشوار است. سیستم فاضلاب بهداشتی يكي از عوامل ایجاد آلودگی صوتی درون ساختمان است که باید مورد توجه قرار گیرد. حرکت سیال سبب ایجاد ارتعاش در لوله ها می گردد و صدای ناشی از آن با انتقال این ارتعاشات به دیوارها و هوای اطراف، از دو طریق متفاوت به فضای داخل ساختمان می رسد.

پوشفیت سایلنت پلی ران

صدای هوابرد

صدایی است که از طریق هوا به اتاق منتقل می شود. برای کاهش انتقال این صدا کیفیت مواد به کار رفته در لوله و میزان جذب صدای آنها اهمیت دارد. سیستم سایلنت پلی ران با ساختار سه لایه خود و استفاده از لایه جاذب صدای اختصاصی Poliran KB میزان انتقال صدای هوابرد را کاهش می دهد.

صدای سازه برد

صدایی است که به دلیل ارتعاش و یا ضربه در یک جسم جامد انتشار می یابد؛ جریان سیال | باعث ارتعاش لوله ها می شود، این ارتعاشات از طریق بست ها به دیوار منتقل می شود و از دیوار به صورت هوابرد به اتاق می رسد. سیستم سایلنت پلی ران با استفاده از بست های مخصوص جاذب ارتعاش، انتقال صدای سازه برد را کاهش می دهد.

پوشفیت سایلنت پلی ران

به منظور اندازه گیری میزان انتشار صدای سیستم فاضلاب ساختمانی، نیاز به انجام تست در شرایط آزمایشگاهی براساس استاندارد اروپایی 14366 EN می باشد. سطح صدای قابل قبول برای تامین شرایط ایده آل آسایش در ساختمان براساس استانداردها و دستورالعمل های روز دنیا حداکثر برابر 20 DB

پوشفیت سایلنت پلی ران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش