بست لوله تاسیسات و کاربرد آن و انواع
بست لوله تاسیسات و کاربرد آن و انواع
دسامبر 16, 2022
پروفیل فولادی سوراخدار
پروفیل فولادی سوراخدار
دسامبر 22, 2022

بست پوشفیت و قیمت خرید

بست پوشفیت و قیمت خرید

جهت اطلاع از قیمت خرید بست لوله پوش فیت با ما تماس حاصل کنید

لوله پوش فیت یک محصول جدید می باشد كه برای سيستم انشعابات فاضلاب های خانگی و صنعتی به کار می رود. لوله و اتصالات پوش فیت از پليمر پلی پروپيلن ساخته می شوند و به همین دلیل استقامت مكانیکی و شیمیایی بالایی به نسبت پليمرهای PVC, PE دارد. این لوله ها با داشتن رينگ های ویژه نيازی به استفاده از چسب و حرارت برخلاف دیگر لوله ها ندارد. اين خصوصیت باعث افزایش سرعت در نصب شده و نیز سهولت نصب آن را نیز فراهم می کند.

بست لوله پوش فیت سایزهای مختلفی دارد که از ۵۰ میلیمتر تا ۱۶۰ میلیمتر می باشد. این بست ها علاوه بر مقاومت، بعنوان پایه و تکیه‌گاه لوله‌ پوش فیت استفاده می گردد که سیستم لوله کشی فاضلاب را مستحکم تر نیز می کند.

با وجود مزایایی که این نوع بستها دارند ممکن است بعضی افراد فکر کنند هزینه بالایی را در استفاده از آن ها باید بپردازند. اما در نظر داشته باشید که این هزینه بالای اولیه باعث بالابردن استحکام و مقاومت کلی سیستم لوله کشی آب و فاضلاب خواهد بود. از طرفی اگر کاهش هزینه های ناشی از آسیب لوله کشی را نیز به حساب آوریم می توان هزینه های کلی را همانند استفاده از بستهای معمولی تخمین زد.

مزایای استفاده از بست لوله پوش فیت

بست لوله پوش فیت با مواد بسیار مقاومی ساخته شده و مواد ضد زنگ گالوانیزه در آنها به کار برده می شود. استفاده از این مواد باعث ضد زنگ زدگی بستها شده و نیز باعث مقاومت بیشتر آنها در برابر شرایط جوی می گردد که در سیستمهای لوله‌کشی آب و فاضلاب این خصوصیت اهمیت خیلی بالایی را دارد.

با وجود روکشی مقاوم  روی بست لوله پوش فیت که بیشتر از جنس پلاستیک یا موادی شبیه به آن می باشد مقاومت باز بیشتر می شود. روکشها برای انعطاف پذیری بیشتر و سهولت نصب به کار می رود. از طرفی مانع از انتقال صدا و کاهش ارتعاشات شده و پایداری سیستم های لوله کشی که روی بست پوش فیت  هستند را بالاتر می برد.

درواقع امتیاز مهم بستهای لوله های پوشفیت پایدار کردن بیشتر لوله کشی می باشد زیرا لوله‌کشی های فاضلاب باید کامل مهار بشوند. با مهار درست سیستم های لوله کشی آب و فاضلاب طول عمر بیشتری را به آنها خواهیم بخشید. در این میان بست لوله پوش فیت باید این پایداری را ایجاد کند و مانع از نوسان‌ها و ارتعاشات غیرمعمول گردد.

بست پوشفیت و قیمت خرید

قیمت بست لوله پوشفیت

بست لوله پوش فیت در ایران تولید می گردد که قیمت مواد اولیه بستها در قیمت نهایی آن ها دخالت دارد و در زمان افزایش قیمت مواد اولیه این محصول افزایش قیمت بست لوله پوش فیت نیز دور از انتظار نیست البته مقدار واردات و قراردادهای بین‌المللی با شرکت‌ تولیدی نیز روی قیمت بستهای لوله پوش فیت تاثیرگذار خواهند بود.

جهت مطالعه بست دنباله دار کلیک کنید

جهت خرید بست لوله پوشفیت و اطلاع از قیمت بست پوشفیت با بخش فروش ما تماس حاصل نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش