بست پوشفیت و قیمت خرید
دسامبر 19, 2022
خرید و قیمت بست سیکا
خرید و قیمت بست سیکا
دسامبر 25, 2022

پروفیل فولادی سوراخدار

پروفیل فولادی سوراخدار

پروفیل فولادی سوراخدار

پروفیل فولادی سوراخدار یکی از پرمصرف ترین مصالحی است که در صنعت ساختمان سازی به کار می رود و در زمانی که لوله ها نصب می شود و نیز در نصب تجهیزات سبک استفاده می گردد .

از پروفیل های آهنی در ساخت و ساز و محکم کردن سازه ها استفاده می شود و بنابراین در همه تجهیزات ساختمانی صنعتی از پروفیل استفاده می شود زیرا عدم استفاده از پروفیل آن سیستم ها را دچار مشکل می کند.

برای خرید پروفیل فولادی سوراخدار می توانید با شماره های شرکت آریالوله تماس بگیرید.

خرید انواع پروفیل از مجموعه آریالوله

پروفیل فولادی سوراخ دار از مصالحی است که بطوری طراحی شده که در بارگذاریهای سبک و متوسط به کار می روند و در صنایع مختلفی همانند خودرو سازی و درب و پنجره ها و تجهیزات پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید انواع پروفیل های فولادی از مجموعه آریالوله با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نموده و برای اطلاع از قیمت پروفیل فولادی سوراخدار با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

محصولات تیم آریالوله از بهترین متریال با کیفیت بالا و ارزانترین قیمت تولید شده است که توانسته رضایت مشتریان را در سراسر کشور به خود جلب نماید.

لازم به ذکر است که هر کجای ایران که باشید محصولات ما در صورت درخواست شما ارسال خواهد گردید.

پروفیل فولادی سوراخدار

پروفیل چیست؟

پروفیلها یا ساپورت ها فلزاتی هستند که در شکل های گوناگونی و با جنس های متفاوتی تولید می شوند که برای ساخت تجهیزات ورزشی و پزشکی و نیز درب و پنجره ها استفاده می شوند. همچنین در زمان نصب در لوله ها و کانال ها نیز از پروفیل استفاده می گردد.

پروفیل ها انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربرد های متفاوتی دارند و برای نمونه بعضی از آنها برای تقویت بتن و سازه ساختمانها استفاده می گردند یا برای مثال پروفیل فولادی سوراخدار که به شکل مکعب مستطیل می باشد برای افزایش ایمنی و امنیت سازه در صنایع ساختمانی به کار می رود.

برای خرید پروفیل فولادی سوراخدار و یا ساپورت با فروشگاه آریالوله تماس حاصل نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش