خرید و قیمت بست سیکا
خرید و قیمت بست سیکا
دسامبر 25, 2022
خرید راد و قیمت
خرید راد و قیمت
دسامبر 28, 2022

بست گلابی قیمت خرید

بست گلابی قیمت خرید

بست گلابی قیمت خرید

برای نگهداری و ثابت کردن سیستم های لوله کشی صنعتی و تاسیساتی مانند لوله های فلزی و پلیمری از بست ها استفاده می شود.
جنس این بست ها از گالوانیزه می باشد که باعث طولانی شدن عمر بستها می شود.
یکی از بست های پرکاربرد که در لوله های آتش نشانی به کار می رود و از جنس فولاد بوده و روکش گالوانیزه دارد بست لوله گلابی یا گالوانیزه می باشد.
بست گلابی برای سیستم های لوله کشی که در آتش نشانی ها به کار می رود و نیز برای نصب آن به صورت آویز بر روی انواع لوله ها که به صورت طولی حرکت می‌کنند مورد استفاده قرار می گیرد.بست های گلابی سایز های متنوعی دارند و اندازه آنها از ۱.۲ تا ۱۲ موجود می باشد.
بست گلابی با نام بست اسپرینکلر نیز در بازار به فروش رسانده می شود و یکی از ابزارهای بسیار پرکاربرد در ساختمان سازی می باشد که برای ثابت کردن لوله های آب و فاضلاب و پلیکا و نیز فلزی چدنی به کار برده می شود. بست گلابی نصب راحتی دارد و به صورت آویز نصب می شود.

قیمت بست گلابی

باتوجه به نوساناتی که در قیمت ارز و دلار و همچنین متریال ساخت بست ها وجود دارد نمی توان نرخ ثابتی را برای قیمت بست ها تعیین نمود جهت اطلاع از قیمت بست گلابی می توانید با شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش در مجموعه آریا لوله تماس بگیرید.
برای انتخاب بست اسپرینکلر باید سایز لوله ها مشخص شود و سپس از قسمت مهره رزوه دار بست محکم می گردد.
بست گلابی قیمت خرید

تحمل وزن بست گلابی

بست گلابی تحمل وزنی بالایی دارد و لوله هایی را که سایز آنها بین ۱.۲ تا ۱۰ می باشد را به خوبی محافظت می کند.
بست گلابی تا ۵ برابر وزن لوله پر از آب را بعلاوه ۲۵۰ پوند را میتواند تحمل کند به همین دلیل قابلیت تحمل وزن های بالا را به خوبی دارند.
فروشگاه آریا لوله با سالها تجربه در زمینه فروش انواع مصالح ساختمانی و بستهای لوله کشی شما را در زمینه خرید بست گلابی اسپرینکلر با قیمت مناسب و با کیفیت عالی راهنمایی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش