نوار درزگیر برزنتی
آگوست 17, 2024
چسب مخصوص عایق کاری
آگوست 18, 2024

نوار درزگیر گسکت

گسکت، نوار درزگیری است که به شکل متداول به منظور پر نمودن فضای بین دو سطح جفت شونده به کار گرفته می شود.نوار گسکت به یک نوع ترکیبات ساختمانی مانند فیلتر، توری و… گفته می‌شود که برای هوابندی و جلوگیری از نفوذ هوا، آب و مواد شیمیایی در اتصالات صنعتی و ساختمانی به کار می‌رود.

یکی از پر کاربرد ترین محصولات در زمینه ی سیستم فلنج کانال هوا و تاسیسات کانال و تاسیسات ساختمانی نوار گسکت است. نوار های درزگیر فلنج کانال هوا در عرض های 2 و 3 سانتی متری و در ضخامت 5 و یا 6 میلیمتر موجود است .

جنس گسکت مورد استفاده شده در کانال های هوای تاسیساتی از فوم و یا عایق الاستومری است .

  • جلوگیری از نفوذ آب : نوار گسکت در قسمت دو شاخه های کانال برای جلوگیری از نفوذ آب بین دو راهبرد استفاده می شود.
  • جلوگیری از خوردگی : استفاده از نوار گسکت در داخل کانال سازی ، از خوردگی و آسیب دیدگی کانال در نتیجه تماس مستقیم با آب جلوگیری می کند.
  • افزایش بازدهی : مصرف نوار گسکت در کانال سازی منجر به افزایش بازدهی کانال و کاهش ضریب اصطکاک می شود.
  • حفظ ظاهر زیبا : استفاده از نوار گسکت در کانال سازی ، به دلیل ظاهر زیبا و هماهنگ با محیط ، باعث جلب توجه و رعایت آثار زیبایی معماری شده است.
  • کاهش صدا : نوار گسکت در کانال سازی باعث کاهش صدای آب جریان در داخل کانال می‌شود که این خصوصیت مهم برای استفاده در کانال هایی که در نزدیکی مناطق مسکونی قرار دارند ، می‌باشد.
  • سهولت در نصب : به دلیل اینکه نوار گسکت به راحتی بر روی پایه های کانال قابل نصب است ، بنابراین عملیات نصب آن ساده تر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش