عایق الاستومری رولی
آگوست 15, 2024
نوار درزگیر آلومینیومی
آگوست 17, 2024

عایق الاستومری لوله ای

عایق حرارتی الاستومری لوله ای چیست؟
عایق های حرارتی الاستومری لوله ای به صورت شاخه های 2 متری از سایز6mm الی 114mm در ضخامت های 6mm ،9mm ،13mm ،19mm ،25mm ،32mm تولید می شوند این عایق ها به دلیل ضریب هدایت گرمایی پایینی که دارند جهت عایقکاری لوله ها در سیستم های سرمایشی و گرمایشی در فضاهای بسته استفاده می شود.عایق های لوله ای مطابق با استانداردهای محیط زیست می باشد و از زنگ زدگی لوله های قلزی جلوگیری میکند.

عایق الاستومری لوله ای که در کارخانه به طور خام با ضخامت های مختلف تولید میشود به صورت عایق لوله ای ساده میباشند که به درخواست خریدار میتوان خدماتی مثل ؛ چسبدار/روکش آلومینیوم ساده و مسلح/چاکدار/اورلب بر روی آن اجرا کرد.

ساختار عایق الاستومری لوله ای به گونه ای است که که به دلیل بسته بودن سلول های پلیمری، در برابر نفوذ بخار آب، رطوبت، گرد و خاک و تجمع انواع باکتری، کپک و… بسیار مقاوم و نفوذ ناپذیر است. از آنجا که ساختار عایق الاستومری لوله ای به صورت یکپارچه است هیچگونه پارگی و ریش ریش شدن در اثر عوامل فرساینده مشاهده نمیشود.

عایق های حرارتی الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم چیست؟
در محیط های باز به دلیل مقاومت در برابر اشعه U.V عایق های حرارتی الاستومری لوله ای توسط روکش های آلومینیوم به صورت ساده یا مسلح شده با نخ فایبرگلاس با ضخامت های 130 میکرون الی 400 میکرون متناسب با نیاز مشتری روکش می شوند وجود نخ فایبرگلاس باعث استحکام بیشتر می شود وازپارگی جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش