پروفیل ها و براکت ها (دستک ها) و اتصالات آنها
پروفیل ها و براکت ها (دستک ها) و اتصالات آنها
مارس 31, 2019
ابزار و ادوات لوله کشی
ابزار و ادوات لوله کشی
آوریل 4, 2019

ابزار و ادوات لوله کشی

ابزار و ادوات لوله کشی

لوله بر چند منظوره

ابزار و ادوات لوله کشی

این لوله بر در دو مدل 125 و 160 تولید گردیده و جهتبرش و پخ زدن همزمان لوله های پلیمری مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه ی کار :

ابتدا تسمه ی بسته شده به پایه ی دستگاه را باز کرده و گایه ها را باز کنید توجه داشته باشید که پایه ی چهارم را جلوگیری از سقوط دستگاه از جلو، باز کنید.

حال با بازکردن فک دستگاه لوله بر می توانید سایز یاطافان موردنظر را انتاب کرده و با گل پیچ موجود در بازار دستگاه آن را از بالای فک در فک دستگاه محکم کنید.

اکنون با قرار دادن لوله در فک دستگاه و بستن فک، دسته ی فک را با چرخاندن به سایز موردنظر جهت گرفتن شدن لوله به طور کاملا محکم ببندید.

حال می بایستی با چرخاندن دسته ی صفحه گردان موجود بر روی فک لوله بر تیغه را به لوله نزدیک کنید.

در انتها با چرخاندن صفحه گردان و چرخاندن دسته ی صفحه گردان (با هر دور چرخش صفحه گردان نیم دور دسته ی صفحه گردان را می چرخانیم) اقدانم به برش لوله کرده و با ادامه ی همین کار عمل پخ زدن سر لوله صورت می پذیرد.

ویژگی های محصول :

اقلام همراه : جعبه ابزار، یاطاقان، متر،آچار آلن، آچار، گل پیچ سر دستگاه، دفترچه راهنما

سایزهای برش : 40، 50، 63، 75، 90، 110، 125، 160

 

استاپر لوله :

استاپر لوله ساخته شده جهت مسدود کردن لوله و تست آب بندی در سیستم لوله کشی پوش فیت و پلی اتیلن و در دو مدل 90 درجه جهت تست از طریق سه راه بازدید و مدل 45 درجه جهت تست از طریق سه راه 45 درجه و در سایزهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

مراحل کار با استاپر به اینگونه است که ابتدا دسته ی دستگاه را خلاف جهت عقربه های ساعت  به حدی چرخانده تا لاستیک دستگاه کاملا آزاد شود سپس استاپر را را وارد لوله کرده، دقت کنید در مدل 90 درجه  در این مرحله تکیه گاه L شکل دستگاه دقیقا بر روی ضلع 90 درجه داخلی لوله قرار بگیرد، سپس دسته ی دسته ی دستگاه را به جهت عقربه های ساعت می چرخانیم تا پین نزدیک دسته ی دستگاه کاملا به دسته نزدیک شود این بدین معناست که لاستیک دستگاه کاملا جمع شده و لوله را به طور کامل بسته است در این مرحله شما می توانید با ریختن آب در لوله ها از عدم نشت لوله ها مطمین شوید توجه داشته باشید اگر نمی خواهید از شلنگ تراز برای سنجش ارتفاع آب داخل لوله که بالای استاپر جمع شده است استفاده کنید حتما نافی دستگاه را به طور کامل ببندید.

سایزها :  50، 63، 75، 90، 110، 125، 160 میلیمتر

 

ابزار و ادوات لوله کشی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش