پروفیل یا ساپورت تاسیسات مکانیکی

تولید کننده چنل، پروفیل، یا ساپورت تاسیسات مکانیکی و الکتریکی سایز های مختلف :

پروفیل یا ساپورت تاسیسات مکانیکی

جهت دریافت لیست قیمت پروفیل یا ساپورت تاسیسات مکانیکی با ما تماس بگیرید

سل جدید ساپورتهای تاسیساتی و معماری

طراحی های دقیق و طبقه بندی بارگزاری ها

این شرکت طراحی های خود را با استفاده از نرم افزارهای سه بعدی و به صورت اسمبلی طراحی نموده است. رگلاژ قطعات داخلی با سهولت بالایی صورت میپذیرد. همچنین 3 نوع تیپ بندی تجهیزات بر اساس مقدار بارگزاری و و نوع کاربرد صورت گرفته است. شایان ذکر است که کلاسه متوسط و کلاسه سنگین هر کدام شامل دو طبقه بندی از نظر طراحی می باشند.

نسل جدید ساپورتهای تاسیساتی و معماری

این کلاسه بندی به جهت صرفه اقتصادی و مهندسی به نفع مشتری صورت گرفته است. این طبقه بندی با ضریب طراحی مناسب امکان انتخاب گسترده محصولات را برای مشتری به ارمغان می آورد.

 

استفاده از نرم افزارهای المان محدود

این شرکت با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه، تک تک اجزا طراحی شده را قبل از ساخت، با استفاده از نرم افزارهای المان محدود آنالیز و ارزیابی کرده و طی آن اقدام به بارگزاری نموده است و پس از بهینه سازی ساختاری، اقدام به تولید آن نموده است. سپس جهت اطمینان از ساخت صورت گرفته به صورت تصادفی قطعات به آزمایشگاه ارسال می گردند و مطابقت با بار طراحی آن کنترل میگردد.

 

سیستم S.LM و  S.LL

این سیستم ها برای بارگزاری های متوسط و سبک طراحی و ارایه گردیده است. سیستم SL میتواند برای بارگزاری های لوله های آتش نشانی، کانالهای تهویه و اگزاست و انتقال دود با ضخامتهای ظریف و با عرض کم متوسط، سیستمهای انتقال آب، سرمایش و گرمایش، آب مصرفی و همچنین تاسیسات برقی از جمله سینی کابل و روشنایی بکار رود. این سیستم میتوانند با هر ارتفاعی از سقف و هر فاصله  از دیوار قابل اجرا میباشد.

کاربردها و مزایا

سیستمهای ساپورت لوله با وزن سبک و متوسط، لوله های سرمایش و گرمایش، لوله های انتقال آب

اتصال کانالهای تهویه و سینی های کابل

اتصال سقف کاذب و تجهیزات معماری

دارای سیستم های دندانه دار اصطحکاکی

نسل جدید ساپورتهای تاسیساتی و معماری

سیستم S.MM , S.MH

این سیستم ها برای بارگزاری های متوسط و نسبتا سنگین طراحی و ارایه گردیده است. سیستم SMM و سیستم SM&H میتواند برای بارگزاری های لوله های آتش نشانی، کانلهای تهویه و اگزاست و انتقال دود با ضخامتهای متفاوت و با عرض متوسط و عرض زیاد، سیستمهای انتقال آب سرمایش و گرمایش، آب مصرفی و همچنین تاسیسات برقی از جمله سینی کابل و روشنایی بکار رود. این سیستم می تواند با هر ارتفاعی از سقف و هر فاصله از دیوار قابل اجرا می باشد.

کاربردها و مزایا

برای استفاده در فضای مختلف

اتصال سبک با مقاومت بالا

سیستم پروفیل مدولار

اتصال دهنده کانال های هوا و سینی های کابل

برای اتصال سبک جهت اجرای لوله با سایز متوسط

اتصال سقف کاذب و تجهیزات معماری

دارای سیستمهای دندانه دار اصطحکاکی

نسل جدید ساپورتهای تاسیساتی و معماری

 

سیستم S.HM ,S.HH

سیستم SH که شامل سیستم SHH مخصوص تاسیسات با وزن های سنگین و فوق سنگین و یا سیستمهای با وزن متوسط ولی با عرض ها و طول های طولانی بکار میرود. این سیستم قابلیت تلفیق شدن با سیستم SM و سیستم SL، سیستم SM&H را دارد. این تلفیق میتواند قابلیت سوارشدن سیستم SM و سیستم SL، سیستم SM&H را روی سیستم SHH را مهیا نماید و از یک مجموعه ساپورت همزمان در لوله کشی ها و کانال های سنگین به همراه تاسیسات مکانیکی با وزن متوسط و سنگین بهره برد.

کاربردها

در سیستمهای تاسیسات سنگین همانند صنایعی مانند پتروشیمی، موتورخانه ها، ایستگاههای پمپاژ، ایستگاههای تقلیل فشار و غیره ساپورت زنی اهمیت ویژه ای دارد. این شرکت با طراحی ها و شیوه های نوین ساخت به خوبی به این نیاز پاسخ داده است. کنترل کیفیت مواد، جوش، پوشش و سندبلاست در سیستمهای ساپورت زنی همواره دغدغه کارفرمایان مشاوران، ناظران و پیمانکاران بوده است. با توجه به پیش ساخته بودن این سیستمها فرایندهای تست و کنترل و بازرسی آنها توسط این شرکت در کارخانه صورت می پذیرد. سیستم SHH از سیستمهای اتصال سریع بهره می برند. در سیستم SHH سرعت اجرا بسیار بالا و استحکام فوق العاده است. با توجه به اینکه این سیستمها کاملا پیش ساخته هستند نیازی به سوراخکاری، جوشکاری، اسیدشویی، سندبلاست و رنگ پایه و رنگ نهایی نمی باشد. این سیستم در زمان و هزینه های مربوط به کنترل کیفیت و بازرسی های جوش و پوشش صرفه جویی نموده است.

نسل جدید ساپورتهای تاسیساتی و معماری