خرید بست اسپیت
خرید بست اسپیت
دسامبر 16, 2023
فوم شانه تخمه مرغی گرمایش کف و قیمت خرید
فوم شانه تخمه مرغی گرمایش کف و قیمت خرید
دسامبر 26, 2023

یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف

فوم شانه تخمه مرغی گرمایش کف و قیمت خرید

یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف

امروزه گرمایش داخل ساختمان به روش های مختلفی انجام می شود . دراین میان سیستم گرمایش از کف یکی از جدید ترین راهکار برا حفظ گرما محیط خانه بحساب می آید که به روش های مختلفی قابل اجرا می باشد یکی از این روش ها استفاده از یونولیت شانه تخم مرغی است .

پنل های شانه تخم مرغی گرمایش از کف

پنل های شانه تخم مرغی گرمایش از کف ( فوم شانه تخم مرغی ) با مواد اولیه پلی استایرن انبساطی نسوز در ابعاد 69*106 تولید می شود طراحی فوم شانه تخم مرغی اجرای گرمایش از کف را آسان تر و دقیق تر کرده و موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می گردد. فوم شانه تخم مرغی به دلیل دارا بودن زبانه کنار یکدیگر قفل شده و موجب یکپارچگی در سطح می شود.فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف همچنین برآمدگی های 4.5 میلیمتری روی این صفحات مانع از تماس مستقیم لوله یا عایق شده و از انتقال مستقیم حرارت به فوم جلوگیری می کند. این نوع فوم گرمایش از کف علاوه بر خاصیت هدر نرفتن انرژی گرما به سمت پایین دارای ویژگی اکوستیک یا عایق سوتی هم می باشد و برای انواع لوله های پنج لایه از جمله سوپر پایپ، نیوپایپ ،ایزوپایپ و …. قابل اجرا می باشد .

پنل های شانه تخم مرغی گرمایش از کف
ویژگی فوم شانه تخم مرغی

بهره گیری از فوم تخم مرغی موجب میشود گرما به سمت بالا و محیط داخل هدایت گردد و از این طریق از هدر رفتن انرژی و گرما جلوگیری در مصرف آن صرفه جویی قابل ملاحظه ای شود

مزیای فوم شانه تخم مرغیمزیای فوم شانه تخم مرغی

  1. اتصال اسان پنل ها و کاهش زمان اجرا
  2. مقاوم بودن در مقابل حریق وآتش سوزی
  3. جلوگیری از هدر رفتن انرژی گرما ساختمان از کف و بازدهی سیستم گرمایشی را به حداکثر ممکن رساند
  4. عدم نیاز به بست جهت مهار لوله ها
  5. سازگار به تمامی کف پوش ها
  6. امکان جا گذاری لوله با دقت بالا
  7. کم شدن هزینه ها

پنل های گرمایش کفی 69*106 برند ma.foam توسط قالب از مواد پلی استارین انسباطی نسوز (EPS )
با مقاومت مکانیکی بالا و قابلیت اتصال به یکدیگر توسط لبه های قفل شونده مناسب برا عبور لوله های سایز 16-20 MM با فاصله مضربی 4.5 سانتی متر می باشد

پنل های گرمایش کفی

چرا در گرمایش از کف از فوم تخم مرغی استفاده می کنند؟

این فوم ها علاوه بر اینکه وزن نهایی پروژه را کاهش می دهد و از فشار بر لوله ها جلوگیری می کند، موجب جلوگیری از هدر رفت انرژی از سمت پایین نیز می شود که راندمان پروژه را افزایش چشمگیری می بخشد.

فوم تخم مرغی در گرمایش از کف چه نقشی در جذب صدا دارد؟

در آپارتمان ها اغلب اوقات صدای زیادی بین طبقات و از طریق سقف ها ردوبدل می شود. فوم شانه تخم مرغی تاثیر بسزایی در کاهش سروصدا داشته وشبیه به یک نوع عایق صوتی نیز عمل می کند.

اگر از فوم شانه تخم مرغی استفاده نکنیم چه می شود؟

نظم لوله ها در  گرمایش از کف ، کار بسیار مهم است. برای تقسیم حرارت به شکل یکسان در تمام کف نیاز به خواباندن لوله ها به شکل منظم است. یکی از دلایل مهم استفاده از فوم شانه تخم مرغی این است که لوله ها حین اجرای پروژه حرکت نمی کنند و در نهایت گرمادهی یکدستی را تجربه خواهید کرد.

آیا امکان آتش سوزی فوم ها در اثر گرمای کف وجود دارد؟

خیر! این فوم های شانه تخم مرغی از جنس پلی استایرن هستند و در برابر حرارت زیاد آتش نمی گیرند و از  ایمنی خوبی برخوردار هستند.

عایق گرمایش از کف را از کجا بخریم ؟

در تهران فروشگاه های زیادی فوم شانه تخم مرغی را بفروش میرسانند. اما در این میان بازرگانی آریا با تولید عایق گرمایش کفی از معدود فروشگاه هایی است که عایق آماده  به تحویل دارد

قیمت فروش عایق شانه تخم مرغی گرمایش از کف ؟

متاسفانه به دلیل تغییرات ناگهانی قیمت ارز و همچنین مواد اولیه امکان ارائه قیمت فوم شانه تخم مرغی وجود ندارد. اما اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که فروشگاه بازرگانی آریا همواره بهترین قیمت بدون واسطه  به  مشتریان خود پیشنهاد می کند .  برای دریافت قیمت یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف با بخش فروش فروشگاه تهران تماس حاصل فرمایید – ارسال به سراسر کشور – عمده و خرده

دریافت قیمت یونولیت شانه تخم مرغی با بخش فروش فروشگاه تهران بازرگانی آریا تماس حاصل فرمایید ارسال به سراسر کشور ( عمده و خرده )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش