عایق الاستومری
عایق ها
ژانویه 2, 2024
یونولیت سقفی
یونولیت سقفی
ژانویه 19, 2024

یونلیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف

فوم شانه تخم مرغی

یونلیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف

برای دریافت لیست قیمت فوم شانه تخم مرغی و خرید با قسمت فروش بازرگانی آریا تماس حاصل فرمایید

فوم شانه تخم مرغی یا یونولیت تخم مرغی گرمایش از کف، نسل جدیدی از عایق ها هستند که برای سیستم های لوله کشی گرمایشی از کف مورد استفاده می باشند . این نوع فومهای گرمایشی از کف به اضافه ی خاصیت عایق حرارتی خاصیت آکوستیک یا عایق صوتی هم داشته و برای انواع لوله و اتصالات نیوپایپ و سوپرپایپ و همچنین لوله های پنج لایه دیگر قابلیت اجرایی دارند.

در حالت استاندارد، سیستم های گرمایشی از کف کل انرژی گرمایی خود را به سمت بالا و داخل هدایت می کند تا محیط گرم شود.  نبود عایق حرارتی مناسب گرما را به سمت پایین حرکت داده که این یک اتلاف انرژی محسوب می شود.
همچنین چیزی که در قسمت زیری تخته رخ داده است ، مقدار زیادی گرما را جذب میکند ، به ویژه در فصل سرد زمستان. این حالت نیز برای اسلب معلق یک ساختمان نکته ی مهمی است زیرا جایی است که گرما در ناحیه زیر اسلب می تواند گم بشود.

قیمت یونلیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف

سیستم گرمایش از کف

از بهترین روش های کنترل گرما در سیستم گرمایش از کف نصب عایق حرارتی می باشد که در زیر لوله های گرمایشی نصب می شود و به این شکل قسمت اعظمی از حرارت به سمت اتاق هدایت شده و کارایی انرژی بسیار افزایش خواهد یافت. این سیستم با کاهش مصرف انرژی بدون عایق کار کرده و هزینه های عملیاتی آن کاهش خواهد یافت. همچنین این عایق سبب گرم شدن بیشتر و سریعتر شده و امکان کنترل حرارت را برای افزایش راحتی بهتر می نماید.

ابعاد یونولیت تخم مرغی گرمایش از کف

ورقهای یونولیت فوم شانه تخم مرغی به شکل نر و ماده در هم قفل می شوند و سطحی یکپارچه را ایجاد می کنند. ابعاد یونولیت تخم مرغی گرمایش از کف ۱۰۰*۵۰ سانتیمتر می باشد. با استفاده و کاربرد از یونولیت شانه تخم مرغی هزینه های گرمایش از کف به دلیل حذف شدن مش و بست تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند و  نیز باعث اجرا استاندارد سیستم گرمایش از کف می گردد.

یونلیت شانه تخم مرغی

جهت خرید یونولیت شانه تخم مرغی و اطلاع از قیمت یونولیت شانه تخم مرغی با بخش فروش فروشگاه بازرگانی اریا تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش