مقایسه عایق حرارتی لوله‌ای و عایق پشم شیشه
مقایسه عایق حرارتی لوله‌ای و عایق پشم شیشه
مارس 16, 2019
نسل جدید ساپورتهای تاسیساتی و معماری
نسل جدید ساپورتهای تاسیساتی و معماری
مارس 20, 2019

نسل جدید ساپورتهای تاسیساتی و معماری

نسل جدید ساپورتهای تاسیساتی و معماری

نسل جدید ساپورتهای تاسیساتی و معماری

چرا وستادژ این شرکت

پیمانکاران و کارفرمایان همواره خواستار اجرای سریع و زیبا و مطمین و کم هزینه می باشند.همچنین شرکتهای مهندسین مشاور و ناظران نیز همواره در تایید ساپورت زنی با مسایل دشواری روبرو هستند. این شرکت با طراحی ها و شیوه های نوین ساخت به خوبی به این نیاز پاسخ داده است.

نسل جدید ساپورتهای تاسیساتی و معماری

این سیستمها کاملا پیش ساخته هستند و نیازی به سوراخکاری، جوشکاری، اسیدشویی، سند بلاست و رنگ پایه و رنگ نهایی ندارند. با توجه به پیش ساخته بودن و انجام پوشش استاندارد توسط  سازنده، این سیستم ها در زمان و هزینه های مربوط به کنترل کیفیت و بازرسی های جوش و پوشش صرفه چویی نموده اند.با توجه به پیش ساخته بودن این سیستم ها فرایندهای تست و کنترل وبازرسی آنها توسط این شرکت در کارخانه صورت می پذیرد. همچنین هزینه های مربوط به آزمایشگاه را حذف می نماید.

نسل جدید ساپورتهای تاسیساتی و معماری

اهمیت ساپورت تاسیساتی در پروژه ها

اجرای ساپورت تاسیساتی یکی از موارد مهم در اجرای تاسیسات می باشد که طول عمر لوله کشی و کانال کشی تا حد زیادی وابسته به آن می باشد.این شرکت موفق به طراحی و تولید این ساپورتهای تاسیساتی باسرعت اجرای بالا و استحکام فوق العاده شده است.

اجرا و طراحی ساپورت می تواند به المانهای سازه ای و معماری مرتبط باشد. سرعت نصب و اجرای ساپورتها نقش مهمی در سرعت اجرای کل پروژه و کاهش زمانبندی ایفا می کند. این نوع ساپورتها میتواند بصورت زیبا و سریع برای انواع پروژه ها مورد استفاده قرار گیرد.

این شرکت با طراحی و آنالیز بسیار دقیق بصورت نرم افزاری و آزمایشگاهی و همچنین تجربه بالای متخصصان خود در زمینه ساپورت های تاسیساتی، قادر به تامین رده های مختلفی از ساپورت ها می باشد.این سیستمها بگونه ای ساخته و طراحی و پوشش می شوند که می توان آنها را بصورت نمایان در معماری ساختمانها، پارکینگ ها، در سیستم های تولیدی مدرن بکار برد و همچنین در سازه های سه بعدی نیز استفاده کرد. در پوشها و کاور های این سیستم ها با رنگ بندی متفاوت به سفارش مشتری می تواند زیبایی خیره کننده ای به مجموعه ها ببخشد.

نسل جدید ساپورتهای تاسیساتی و معماری

مزایای استفاده از سیستمهای نوین ساپورت زنی

با توجه به اینکه این سیستم ها کاملا پیش ساخته هستند نیازی به سوراخکاری، جوشکاری، اسید شویی، سند بلاست و رنگ پایه و رنگ نهایی نمی باشد. کارفرمایان مشاوران، ناظران و پیمانکاران فقط مدارک فنی و کنترلی تولیدکننده را مشاهده می نمایند و خود درگیر پوشش و متریال نمی شوند. این سیستم در زمان و هزینه های مربوط به کنترل کیفیت و بازرس های جوش و پوشش صرفه جویی نموده است. فرایندهای تست و کنترل وبازرسی آنها توسط این شرکت در کارخانه صورت می پذیرد.

 

معماری و حفظ زیبایی

این سیستمها بگونه ای ساخته و طراحی و پوشش می شوند که می توان آنها را بصورت نمایان در معماری ساختمانها، پارکینگها، در سیستمهای تولیدی مدرن بکار برد. در پوشها و کاورهای این سیستم ها با رنگ بندی متفاوت به سفارش مشتری می تواند زیبایی خیره کننده ای به مجموعه ها ببخشد. این سیستمها می تواند در سازه های سه بعدی نیز استفاده گردد.

 

قابل پیگیری بودن قطعات

این سیستم ها دارای حک و آرم بوده مشکلات عدم پیگیری را حل می نماید.

 

سرعت اجرای بالا و بی نیازی به دیزل ژنراتور

سیستم ساپورت زنی سریع و مدرن تاسیسات مکانیک و برق سیستمهای اتصال سریع بهره می برند. سرعت و کیفیت این سیستمها چندین برابر سیستمهای سنتی است. این سیستم ها با حذف جوش کاری پیمانکار و کارفرما را به دیزل ژنراتور و تولید برق بی نیاز مینماید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش