مشخصه های فیزیکی ماده عایق
مشخصه های فیزیکی ماده عایق
مارس 6, 2022
عایق های حرارتی مدرن
عایق های حرارتی مدرن
مارس 31, 2022

فروش محصولات فار far

فروش محصولات فار far

فروش محصولات فار far

بازرگانی آریا فروش محصولات فار far برای استعلام قیمت با بخش فروش ( تهران )  تماس حاصل فرمایید ( ارسال به سراسر کشور – عمده و خرده )

فروش محصولات فار far

معرفی شرکت فار far

در سال ۱۹۷۴ نام شرکت فار (far ) توسط برادران Guerrino Royaletti Nicola , Allesina . Alberto انتخاب شد تا اینکه بتواند آنها را به راهی دور دست بيرد ، امروزه محصولات قار از مرزها عبور کرده و وارد بزرگترین بازارهای جهانی شده، امسال این شرکت توانست جشن ۴۰ سالگی خود را بر مبنای ثبات و مقاومت در کیفیت اطمینان و نوآوری بر گذار کند و توانست جزء مهمترین شرکت ها در زمینه لوله کشی ، سیستمهای گرمایی و آبرسانی معرفی شود. امروزه کاربردهای زیادی برای محصولات شرکت فار وجود دارد شامل سیستم های سنتی گرمایی تا سیستم های تابشی گرمایش از اعماق زمین ، خورشیدی و آبرسانی و سرمایشی ، برد تلفیقی از تکنولوژی و تجربه به شرکت فار اجازه داده تا در زمینه طراحی و نوآوری تولید و انعطاف پذیری پیشرفت کند، که این بیانگر روحیه رقابتی و پایدار و علاوه بر آن توانمندی پیش بینی نیاز روز بازار است فار توانسته است با تغییرات تکنولوژی در تمامی تولیدات خود را تطابق دهد، مونتاژ و تست توسط آخرین نسل ماشین آلات و خطوط اتوماتیک به همراه تیم طراحی بسیار حرفه ای و کارکنان متخصص به شرکت اجازه داد تا بتواند استاندارد ۹۰۰۱ : ۲۰۰۸ UNI EN ISO کیفیت مدیریتی را از سال ۱۹۹۵ بدست آورد فار اخیرا در حال اجرای یک سیستم مدیریت مرحله ای است که شامل استاندارد ۱۸۰۰۱ : ۲۰۰۷
OHSAS می شود. در زمینه طراحی و تولید نیز شرکت فار متعهد به توسعه پایدار بوده و مسائل محیط زیستی و بازدهی انرژی را با کسب استاندارد مدیریت محیط زیست ۱۴۰۰۱ : ۲۰۰۴ UNI EN ISO رعایت می کند آژانس های بین المللی مسئول محصولات فار را تست کرده و بالاترین رتبه کیفیت را به آن اهدا کرده است این شرکت به عنوان صادر کننده تایید شده است. | همچنین اخیرا توانسته به موقعیت صادر کننده تاییدیه شده دست یابد ، که این امر تایید کننده اصل بودن محصولات ایتالیایی بر پایه شبکه قابل اطمینان از مجریان اقتصادی داخلی و دخالت رفاه اقتصادی و اجتماعی منطقه ای که این شرکت در آن فعال است می باشد. تمامی مواد اولیه تهیه شده در شرکت فار دارای تایید استاندارد کیفیت می باشد و این موضوع اطمینان بخش از امنیت اجرایی محصولات فار با کمترین ضرر محیط زیستی با تطابق آخرین قوانین محیط زیستی می باشد. تیم فنی مجرب فار نیز همیشه برای یافتن راه حل همه مشکلات و مسایل در دسترس هستند. این شرکت با ویرایش لیست قیمتهای ۲۰۱۶ MARCH چهلمین سال تاسیسش را که نشان دهنده یک سفر پر از خاطره و امید برای کار با مشتریان برای مواجهه با موقعیت ها و چالش های جدید می باشد جشن می گیرد. | شرکت تضامنی علوی و شرکاء به عنوان نماینده رسمی شرکت فار در ایران فعال می باشد..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش