سوپر فیکس
سوپر فیکس
جولای 29, 2023
عایق الاستومری
عایق الاستومری – فروش عایق
آگوست 10, 2023

عایق الاستومری صوتی آکوستیک

عایق الاستومری صوتی آکوستیک

عایق الاستومری صوتی آکوستیک

عایق الاستومری صوتی آکوستیک – عایق صدا یا عایق صوتی ( عایق الاستومری صوتی آکوستیک )  پوششی است که به منظور کاهش صدا و جلوگیری از عبور آن از محیطی به محیطی دیگر استفاده می شود .

عایق های فوم صوتی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا نقش مهمی را در جهت کاهش صدا و انتقال آن به محیط پیرامون ایفا می کند .

عایق های فوم صداگیر یکی از مدرن ترین و بروزترین عایق های جذب صدا در دنیا بوده که هم در مصارف ساختمانی و هم چنین صنعتی برای دیوارهای مشترک و کف و سقف سازه مورد استفاده قرار می گیرد.

ساختار عایق های الاستومری

عایق های الاستومری دارای ساختاری با سلول بسته هستند و عایقی در مقابل حرارت و برودت بوده و در صنایع مختلفی وابسته به تاسیسات به طور فراوانی کاربرد دارد.

عایق های الاستومریک رولی بعد از عایق های قدیمی مانند پشم شیشه عرضه شده و جایگزین آن شدند. و به علاوه داشتن خصوصیات منحصر بفرد، نصب راحتی داشته  و ضخامت های گوناگونی داشته و به این دلیل در فضاهای داخلی و خارجی زیادی می توانند  مورد استفاده قرار گیرند.

عایق الاستومری صوتی آکوستیک

تفاوت عایق الاستومری رولی و پشم شیشه

عایق الاستومری صوتی آکوستیک – عایق های الاستومری همانطور که قبلا نیز اشاره شد دارای ساختاری سلول بسته  هستند که در مقابل رطوبت و بخار و گردو خاک و آلودگی مقاوم هستند.

عایق پشم شیشه دارای ساختار متخلخل و فیبری بوده که در برابر رطوبت و نفوذ بخار آب مقاومت کمی دارند و با نفوذ بخار و رطوبت به عایق مقاومت حرارتی عایق نیز پایین می آید.

به همین دلیل در هنگام نصب عایق پشم شیشه در فضای باز، باید از پوشش های ضد رطوبت و فویل های آلومینیومی استفاده گردد.

عایق های الاستومری، دوست دار محیط زیست بوده و بدون عوارض می باشند  و ذرات گرد و غبار را تولید نمی کنند اما پشم شیشه باعث ایجاد مشکل در پوست و چشم و سیستم تنفسی می شود.

تنفس گردهای پشم شیشه باعث ابتلا به بیماری  ریه شده  و بنابراین اکیدا توصیه شده که نصابان در موقع کار با پشم شیشه از لباس محافظ و ماسک مناسب استفاده نمایند.

جهت خرید عایق الاستومری با بخش فروش فروشگاه تهران تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش