عایق الاستومریک چیست
عایق الاستومریک چیست
سپتامبر 17, 2019
طراحی ساپورت تاسیساتی
طراحی ساپورت تاسیساتی
سپتامبر 25, 2019

عایق الاستومری روکا فلکس

عایق الاستومری روکا فلکس

عایق الاستومری روکا فلکس

شرکت راویان انرژی دانا در حال حاضر در زمینه های عایق الاستومری کانال فلکسی ، ساخت کانال سنتی ، صنعتی و فلنچ فعالیت دارد ، گفتنی است بیش از 50 نفر به طور مستقیم در زمینه تولید کالا ، خدمات مهندسی مشاوره و نصب در یک تراز پیشرو و دانش بنیان مشغول به فعالیت می باشد.

 

عایق الاستومری روکا فلکس

ساختار مدیریتی

ساختار مدیریتی مجموعه همواره در تلاش بوده است که به صورت پویا و نظام مند در توسعه و اعالی زیر ساخت های عمرانی کشور ایفای نقش نماید و با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در راستای تحقق اهدافی چون محصولات با کیفیت بهینه سازی مصرف انرژی توسعه سازی و فناوری های نوین ساختمانی گام بردارد.

عزم و اراده مجموعه راویانانرژی دانا همواره به نحوی بوده است که این مجموعه خصوصی را در جهت توسعه و اعالی رهنمود سازد ، و بیش از پیش از دغده های کار و اشتغال جوانان این مرز و بوم را مرتفع سازد.

بدیهی است که تلاش و سرمایه گذاری در این عرصه گسترده با مشکلات و چالش های بسیاری همراه بوده است اما هدف کار آفرین به طور مستقیم و غیر مستقیم مهمترین عاملی است که انگیزه های اقتصادی را مد نظر قرار میگیرد در نهایت امید است با ترویج محصولات با کیفیت و بهینه سازی مصرف انرژی استفاده از محصولات سازگار با محیط زیست را افزایش دهیم.

عایق الاستومری روکا فلکس

 

محصولات روکا فلکس

  • عایق ROKA FLEX
  • عایق های روکش دار
  • عایق های چسبدار

بازرگانی آریا فروش انواع عایق برای استعلام قیمت با بخش فروش تماس بگیدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش